Wykład: Praktyczne zastosowania AI. Jak stworzyć własnego wirtualnego asystenta?
Podczas wykładu dowiemy się w jaki sposób działają technologie rozpoznawania i syntezy mowy oraz rozumienia języka naturalnego. Wspólnie zbudujemy wirtualnego asystenta korzystając z platformy AI stworzonej przez SentiOne. Start-up SentiOne został właśnie uznany przez Rzeczpospolitą za jeden z najbardziej gorących start-upów roku 2021. Automatyzacja obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – w ten nowatorski sposób gdańska spółka, wspiera biznesy.
mgr inż. Bartosz Baziński – notka biograficzna
Programista, przedsiębiorca, pasjonat wdrażania innowacyjnych technologii do świata biznesu. Od 2011 r. kieruje rozwojem platformy AI do automatyzacji obsługi klienta - SentiOne. Do tej pory spółka zdobyła liczne nagrody: finalista EY Entrepreneur of the Year, finalista EIT Digital Deep Tech Scaleup, Deloitte Digital Technology Fast 500 Europe. - w sumie 6 milionów euro dofinansowania. SentiOne oferuje klientom szeroki wachlarz rozwiązań: od monitoringu Internetu i zintegrowanej platformy obsługi klienta, po boty konwersacyjne nowej generacji. Rozwiązania SentiOne były stosowane na całym świecie przez takie marki jak Procter & Gamble, McDonald's, Nike, Unilever, BNP Paribas, PKO BP, mBank i wiele innych. Firma posiada biura w Gdańsku, Warszawie, Ostrawie, Budapeszcie, Monachium, Eindhoven i Meksyku, a produkty zostały wdrożone u ponad 400 klientów na 26 rynkach europejskich, a także w USA, Kanadzie, Meksyku i Brazylii.